28 april 2012

"dytt"er du?

Jeg har fått noen arbeidskollegaer med på dytt.no sin Vårkampanje, starten gikk for to dager siden og vi skal gå fra Pisa til Firenze.



Så nå gjelder det å stå på de neste 60 dagene og holde oss iallefall over gjennomsnittet på 10000 skritt til dagen, det klarer vi vel?
Tror ikke dette vil gå utover strikketiden vel? Kanskje strikking burde stå på lista over aktiviteter?? hvor mange skritt per minutt kunne dette vert mon tro? ;)

Er du med og dytter deg selv eller andre til bedre helse?

2 kommentarer:

  1. Jeg "dytt"er sammen med alle mine arbeidskollegaer! Vi er 16 stk, og går og går...Kjempemorro er det!

    Vi har "dyttet" i en måned nå, og er ikke lei konkurransen ennå...

    God helg :-)

    SvarSlett
  2. Jeg er ikke med på den kampanjen, MEN er (nesten) alltid over 10000 skritt pr. dag. Har ikke bil og jobber i altannetenn-stillesittende jobb. Prøver itillegg å hoppe av tbanen en stopp kortere eller lengre 3-4 ganger i uka, lettere å gå lengre hjem enn å komme seg ut etter middag+ut på 1/2-1 times gåtur de dagene jeg har fri.

    Men treningsenteret, d sliter æ med å komme mæ på..

    Lykke til med "dytt"inga! =)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails