29 april 2012

Elleve små utfordringer

Marion R har utfordret meg i "Elva frågor". Og jeg tar utfordringen på strak arm.......(ja jeg hadde tid ;) )
Følgende regler gjelder: 
- Each tagged person must answer the 11 questions given to them by 
their “tagger” and post it on their blog
- Then, choose 11 new people to tag and link them in your post
- Create 11 new questions for the people you tag to answer
- Go to their page and tell them they’ve been tagged!
- Do not tag back to the person who has already tagged you.
 
Før dere slutter å lese, så sender jeg 11 spørsmål videre til (spm er i bunn av innlegget)
anette & tutta, -with 100% love, strikk og tøys, Laget av SiljeVanilje, Magiske Pinnar, Rät&Avig, Snertne sneller og små nøster, Pringeling, Anes kreative blogg, Banglamarie, Hekkan Hekkel, 
Lykke til damer, dere velger selv om dere vil svare.
Svar på mine 11 spørsmål fra Marion R:
1.Hva er ditt favoritt strikkemønster?
 - Det må bli Heldressen til Kathrine Gregersen (Nøstebarn) og Uglegenseren til Katie Davies, disse har jeg laget noen ganger.

2.Hvor henter du din inspirasjon ifra?
 - Jeg bruker mest blogger og Ravelry, men det er også mye inspirasjon å hente fra bøker/blader.

3.Film eller bok?
 - Jeg er hekta på vampyrer,  The Vampire Diaries, både bøkene og serien (løøøv Damond og Stefan), The Twilight saga, både bøkene og filmene (Løøøv Edward) OG True Blood serien  (NamNam Eric) ;) Ensformig jeg?? Hihi.

4.Hva er det beste med bloggingen?
- Inspirasjonen jeg får fra andre er veldig kjekk, men det er selvfølgelig kjekt å få vise frem det jeg lager og få tilbakemeldinger fra Dere flotte damer. Det er også superkjekt når noen kjenner til bloggen min når jeg ikke kjenner dem fra før av..........

5.Hvilket strikke/hekleprosjekt er du mest fornøyd med og hvorfor?
- Teppene jeg har laget, Mariusgenseren min, heldressene til jentungen og uglegenserene er blant favorittene mine.

6.Ull eller bomull?
ULL

7.Er du offentlig strikker eller strikker du bare hjemme?
- Jeg strikker over alt ;)

8.Hva er ditt favoritt reisemål? 
- Jeg må vel si Spania, siden jeg er her akkurat nå ;)
Men drømmen min er NEW YORK

9.Hvordan lærte du deg strikking/hekling?
- Jeg har vel kunnet strikke rett og vrangt siden jeg var liten, men interessen og forståelsen kom vel etter at jeg fikk førstemann. Da jeg lærte meg å hekle når guttungen var over året, lærte jeg meg også å forstå strikkeoppskriftene, DA løsnet det for meg. Årene før dette gikk det mest i enkle tova ting som tøfler og vesker, ting som ikke er kommet med på bloggen.

10.Hvilken musikk gjør deg glad?
-  Adele er joggemusikken min og jeg blir alltid glad av den, om det er joggingen eller musikken som gjør det kan vel diskuteres...... ;)

11.Hva er din favoritt plante?
- Orkidè

Mine 11 spørsmål til mine 11 utvalgte:
1. Hvilket strikke/hekleprosjekt er du mest stolt av?
2. Når og hvorfor startet du bloggen din?
3. Har du andre hobbyer enn strikking/hekling?
4. Beste bok du har lest?
5. Kan du anbefale en god strikke/hekle bok?
6. Er du flink å promotere strikkingen/inspirere andre til å starte med strikking/hekling?
7. Hvor ofte strikker/hekler du?
8. Trener du, isåfall hva?
9. Drømmereisemål?
10. Hører du helst på radio eller CD?
11. Hvor stort (ca) er garnlageret ditt?

Håper så mange som mulig vil ta utfordringen, men det er selvfølgelig ingen tvang ;)
Ha en superduper dag ;)

3 kommentarer:

  1. Hei! Tusen takk for utfordring! Jeg er veldig takknemlig for å få, men har valgt å ikke sende videre :)

    SvarSlett
  2. Hihi så morsomt at det er andre enn meg med vampyr dilla;)
    Takk for at du tok utfordringen! Den er jo litt tidkrevende men veldig gøy å se hva dere svarer! :D
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei.
    Takk for utfordringen. Det er stas å bli valgt ut. :)
    Jeg syns det er kjempe gøy å lese det alle skriver, og burde sikkert vært like flink som deg og tatt utfordringen, men jeg tror jeg må velge å ikke sende videre denne gangen. :(
    Ha en fortsatt fin kveld. :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails