16 august 2012

Netthandel....

Kjent og kjært ord for mange travle småbarnsforeldre?
Jeg liker å handle på nett, jeg liker også godt å gå i butikker å kikke etter klær, ja spesielt klær til ungene da.... Det er så enkelt å handle til barna, de bruker som regel den og den str og så passer det. Slik er det ikke alltid for oss voksne som gjerne har litt mer kurver og former.
Ergo, barna har mye klær, ja både hjemmesydd og kjøpt.

Hvor vil jeg hen med dette? Joda.
I Haugesund er vi så heldige å ha Polarn O. Pyret butikk i byen, her er jeg alltid innom hvis jeg er i "byn", spesielt nå når de har hatt så mye flott salg, ja jeg elsker jo også salg, hvem gjør ikke det?



Men for de som ikke er like heldige som oss i Haugesund, så kan du nå handle Polarn O. Pyret på nett. Jahoooo, og her ser jeg at de også har ting som iallefall ikke jeg har sett i butikken. Og for de som har skolebarn (jeg har heldigvis et år igjen til den epoken) så har de denne uken gratis frakt og i tillegg skolestarttilbud.

Har du ikke kjennskap til Polarn O. Pyret, så kan jeg gå god for at Svenskene kan det. Klærne herfra er kvalitet og kan gå i arv fra elstemann til yngstemann, noe jeg tok i betraktning når jeg kjøpte rød ytterjakke (skalljakke) til guttungen tidligere i sommer.

Jeg bestilte en tøff bukse til guttungen i går, og i dag kunne jeg hente den på posten/butikken. Jammen meg raskt levert.......så raskt at guttungen faktisk er i barnehagen og jeg får ikke prøvd den på akkurat nå når jeg hadde tid til å poste innlegg før jobb.





Blir kjekt å overraske guttungen med ny bukse, for normalt så klager han litt over at det "alltid" er søsteren som får klær..........Kan ikke forstå det!!!! Er det andre med gutter og jenter som har samme "problem" og handler DU mye klær på nettet?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails