17 august 2012

Pannebåndmani

Jeg lovet guttungen at jeg skulle sy pannebånd til han,
(alt jeg lover)
måtte bare få tak i litt guttestoffer først. 

Det fant jeg på Liandlo.com
de ble jo ikke akkurat billilgere av å handle i Sverige da, 
 det kom jo Toll og Mva på, 
men pyttsann...... alt må prøves.

Men det ble ikke bare pannebånd til han, 
for jeg fikk litt "dilla" da jeg satte meg ned for å prøve ut denne oppskriften.


To pannebånd til guttungen og et til jentungen.



Seks pannebånd for salg eller gaver....vi får se ;)

Det er iallefall deilig Jerseystoff
Kanskje det blir andre plagg av dette stoffet også etterhvert.

Husk at du finner Komadyret på Facebook også, 
det er bare jeg som er så fjern at jeg ikke får til å legge knapp på siden min er......
tips mottas med takk!!

Ha en fin dag!


2 kommentarer:

  1. fine pannebånd i flotte stoff

    SvarSlett
  2. Åh, eg vil kjøpa eit sånt rosa viss du ska selga;) kjempefine/tøffe!!!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails