01 november 2012

PO.P

Jeg har vert så heldig å få lov å handle hos Polarn O. Pyret sin nettbutikk igjen.

Jeg kan jo ikke få rost klærne deres mer opp i skyene, kvaliteten er super, størrelsene gode og de har masse fine farger, mønster og fasonger å velge imellom. Noe for enhver smak.





Denne gangen ble det en genser til hver, jentungen i nydelig blåfarget bestefartrøye med hvite stjerner, små prinsesser verdig.





Guttungen i genser med knalltøffe røde elger på, hadde nesten lyst på en selv, men tviler på ta jeg hadde fått den på meg ;) Denne har han fått utrolig mye skrøyt for, han syns den er så kul at han vil gå med den hele tiden ;) Tror jammen jeg må kjøpe stilongs som passer til, dette er superundertøy til å bli glad av.

Planen har vert at jeg skal få tatt bilde av ungene sammen i disse flotte plaggene men det er jammen ikke noe lett skal jeg si dere, men har du barn selv så vet du kanskje at å ta bilder av dem når de står stille (spesielt om du ikke er så flink med kamera) er ikke noe spøk....... så det ble me feilinga og resultatet ble bilder av ting som ligger i ro ;)

Takk til polarnopyret.no for rask levering, bestill en dag, hent på posten neste dag ;)



1 kommentar:

  1. Flotte plagg!
    Jeg har også bare god erfaring med plaggene fra po.p Har brukt de i årevis til mine barn. Veldig fornøyd med yttertøyet deres også :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails