29 desember 2019

Oslo lue til mannen

Gubben er ikke av den heldige sorten som får mye strikkeplagg av meg. Det heter seg vel så at man ikke skal strikke genser til mannen om man ikke er gift, så da slipper jeg jo det ;) Haha, fin unnskyldning for å slippe strikke store gensere. 

Men en farsdags gave (i november), det fikk han. 
En Oslolue (fra ungene da) til å holde seg varm på ørene når han skal ut og fiske/trekke teiner. 

Oslolue

Lua falt godt i smak, og det ble min Oslolue nr 9 i rekken.....

Den er strikket i Arwetta fra Filcolana i en dyp mørk fin grønnfarge. 

Hvor mange Oslo luer har du strikket? 
OG har jeg en selv? nei....

1 kommentar:

  1. Jeg har ikke strikka en eneste en. Men mange andre luer da. Denne Oslo-lua er forøvrig veldig fin.

    Riktig godt nytt år fra Ingunn

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails