31 desember 2019

Votter og nyttår.....

I år som i fjor, så har jeg vert med (og er fremdeles) med å strikker vottene til Eli fra @skeindeer på IG.



Untitled


Klubben heter Selbu Mitten Club 3 og du finner den på Ravelry,
denne ble min vott nr 2 fra denne runden, 
selv om den egentlig er nr 3 i klubben. 
Foreløpig har jeg hoppet over nr 2 
og gått videre på både nr 3 og 4 av vottene. 
Ikke noe grunn til at jeg hoppet over, det bare ble sånn ;)


Det kommer totalt ut 5 mønster i denne pakken. 
Så løp og kjøp om du vil bli med, 
siste mystiske mønster kommer ut i januar. 
Du kan lese mer om klubben her. 


Disse vottene heter Kongro og er strikket i 3- tråds fra Rauma.



Untitled


Disse ble gitt bort i julegave fra nissen til ei venninne. 
Jeg kan jo ikke beholde alle vottene selv....
men tror kanskje neste par må bli mitt eget.....


Siste innlegg for 2019, jeg kom ikke i mål med å blogge alt jeg har strikket dette året, men fortsettelse følger i 2020. Ha en flott og trygg nyttårsfeiring alle sammen. 

Gleder meg til nytt år med flere nye strikkeprosjekter!


GODT NYTTÅR!

Takk for følget i året som har gått.




1 kommentar:

  1. Nydelige votter du har strikket. Jeg liker.
    Jeg vil ønsker deg ett riktig godt nytt år.
    Gleder meg å lese her 2020.
    Klem fra Viola

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails