29 januar 2020

Sorbet Cardigan Mini


Jentungen har ropt etter en Sorbetcardigan helt siden jeg laget min i sommer/høst, egentlig ville hun ha prikk lik min, men i tidens løp har hun endret mening og nå blir det en skikkelig søt cardigan. 

Untitled


Jeg har tenkt at jeg egentlig skal strikke fra garnlageret i år, men unntaket ble vel at jeg måtte handle litt i januar likevel, ellers hadde det ikke blitt noen cardigan på snuppa. 

Sorbet


Målet er å kvitte litt garnlager i løpet av året....er det ikke alltid slik i januar? Kvitte noen kilo her og der, garn inkludert! 

Jeg er ikke på det nivå at jeg trenger å veie og måle alt jeg har liggende, for det ligger til fin skue på syrommet, så jeg blir stadig påminnelse om hva som ligger å venter ;) 

Er det ikke litt rart at nye prosjekter alltid går foran "gamle" planer....det er vel derfor det alltid blir garnlager også?

Sorbet

Denne er en WIP for øyeblikket, 
innimellom all jobbingen så blir det strikket stripe for stripe.

Jakken strikkes i Drops Kid Silk og Dale Erle til kantene. 
Et nydelig garn, samme som jeg strikket min egen jakke i. 

Nå gjenstår bare sjarmøretappen....
måle rett lengde/få rett antall striper, strikke ribb og stolper.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails