15 februar 2021

Magiske votter og chunky twist pannebånd

Jeg har brukt opp litt lagergarn. For en digg følelse det gir. Det er lite utskiftning i mitt garnlager for tiden, så det garnet som nå ligger, har gjerne ligget der en stund. Dette er jo kanskje kjekt for garnet?! men ikke for strikke presset mitt. Jeg syns jeg oftere ender opp med å kjøpe nytt garn til nye prosjekter enn å bruke det jeg allerede har liggende. 

Jeg hadde liggende noen nøster med hvit tweed fra DSA, et deilig og dyrt garn som ikke kunne gå til spille. I denne kuldeperioden vi nå har hatt på vestlandet så var det jo ikke feil med et par votter og pannebånd til jentungen, ikke minst veldig gøy med noen sjappstrikka prosjekter når man holder på med genserstrikk. 


Untitled

Magien med vottene er at man kan åpne dem uten å måtte ta dem av, veldig lurt når man skal sjekk mobilen.

Et matchende pannebånd er heller aldri feil, så da ble det et nytt twist pannebånd til jentungen i samme garn. 

Untitled


Oppskriften er Magiske votter av @grohalsestrikk og Chunky twist pannebånd av @rilleruth

Det gikk med ca 3 nøster DSA Aplakka tweed.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails