26 juli 2022

Lavendelvest

 #reklame #teststrikk


Jeg er så heldig å få lov å teststrikke for Pickles innimellom. I april strikket jeg Lavendelvest for dem. Den som nyter godt av teststrikk ,er jentungen. Hun er lang og slank og passer det meste, det er så mye kjekkere å strikke til henne enn meg selv på slike prosjekter. Denne gangen ble det patentstrikket vest i deilig garn


Vesten er sjappstrikka på pinne 6, patentstrikken gikk overraskende lett og selv om vesten ser litt vanskelig ut med patent og fellinger ect, så var oppskriften lett forklart og det var ikke problem i det hele tatt. 


Untitled



Untitled

Oppskrift og garnpakke til vesten finner du HER.

Vesten er perfekt til høsten og på kalde sommerdager over kjole f.eks. 
Og garnet- nydelig ;) (elsker pickles sitt garn)

Håper du nyter sommerferien. 
Vi skal snart på Norway Cup, jeg vet hvilke strikkebutikker jeg skal besøke i sommer <3 - Garnsafari i Oslo <3
Kanskje vi sees?

2 kommentarer:

  1. Nydelig vest! Heldige jentungen! Den hadde kanskje ikke blitt så fin på meg, men det lever jeg godt med. Kos dere på Norway cup!

    Klem Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, ja hun her kler det meste. ikke alt så er like flatterende på meg heller, hehe. Derfor ender mye til henne.....

      Slett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails