08 januar 2023

Favorittlua

Godt nyttår alle sammen. Dagene mine fyker avgårde med dobbel jobb og masterutdanning, så strikkingen blir dessverre litt nedprioritert for tiden, men det strikkes, bare det går litt sent. 

I November klarte jeg strikke ferdig en lue, for luer er vel aldri feil?


Har du prøvd oppskriften favoritt lua til HipKnit shop? 

Enkel og digg oppskrift i ribb lue som kan brukes begge veier. Jeg har strikket den to ganger før, en gang før i HipKnit garn og en gang til mannen i Knitting for Olive garn. 


Untitled


Jeg rotet i restegarnet og fant noen hele nøster etter garnet jeg fikk fra garnius-  deilig merinoull fra bymerinor og kidsilk fra Drops, og tenkte at dette kan vel gå an til ny lue, kjekt å få brukt opp litt garn. 


Untitled


Like kul begge veier, tykk og god lue til kalde vinterturer.


Håper at du har en fin start på 2023. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails